.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش معاون رئیس جمهور به خبر مهاجرت فرزندش:
خزغلی : برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزندم می گویند / سفر "کاری" بود و در ماه‌های آینده برمی‌گردد
شمال نیوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را "موقت" و "کاری" عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.
خزغلی : برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزندم می گویند / سفر "کاری" بود و در ماه‌های آینده برمی‌گردد

به گزارش شمال نیوز، انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت: "گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتاً از ‎مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند."

 

وی در توییت دیگری تصریح کرد: "درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته‌اند."

 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، افزود: "بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود."

 

طی روز گذشته خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به کشور کانادا در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی را در پی داشته است.

 

رئیسی: اگر اگر فرزند مسئولی به خارج رفت، پدر هم برود!

 

مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در توئیتر نوشته بود: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!» گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.

 

واکنش


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.